środa, 1 lutego 2012

Skryte myśli.....

Jak długo będzie trwała ta zima?!!.Mam ochotę krzyczeć!!
Zimno brrrr,herbata z cytryną nie pomaga.W dzień czasem słoneczko wyjdzie,łapię parę promyków ciepła.Jak dobrze....
Szukam w pudle materiałów.Jakoś ucichłam ostatnio:(Ubieranie się na "cebulę",palenie w kominie i to ,że dzisiaj ma byc najzimniejsza noc z ostatnich mnie jakoś nie pociesza.Mała migocze tu i tam,skacze wiecznie wesoła,a ja jakoś tak nie umiem.Możemy uczyć się wiele od naszych dzieci....ech
Wczoraj wzięłam się za ręczne szycie i ooo!!! a co....















Muszę to powiedzieć,że do szycia takowych prac zainspirowała mnie Kasandra,bardzo jej za to dziękuję.:)
Uwielbiam Jej blog:).To tyle jak na dziś.Zbieram się bo niebawem banda wróci,a wtedy już nie będzie tak cicho i spokojnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pobyt na moim blogu:)