sobota, 13 lipca 2013

W oczekiwaniu

Odliczmy czas do narodzin małego człowieczka.....
Nie nie,nie spodziewam się dziecka,to moja córeczka i my wszyscy czekamy na małego.Podobno ma być chłopiec,chociaż mnie buntowniczkę ciężko przekonać do potwierdzeń lekarzy-ja czekam na poród i wtedy zobaczę pleć:)Nie powiem,że bardzo chciała bym mieć wnusię,mam tyle pięknych sukieneczek,których ani razu nie ubrała moja pięcioletnia,,chłopczyca,,.
Obawiam się i trwożę o szczęśliwe rozwiązanie.Wiem co ją czeka.Z chęcią wzięła bym to na siebie-jak to mama....ale no niestety,musi przejść.Jak patrzę na nią to jakbym siebie widziała.Sentymentalny nastrój mnie dopadł jakiś.

Więc odliczamy dni.Może to jutro,za tydzień....
Przypadnie mi tytuł babci khmm :)xD

Andżela-prawie mamusia


2 komentarze:

  1. ja ja ja chce być ciocią !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia babcia jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić.... ale ten czas leci, śliczna jest Twoja córka a wnusio będzie prześliczny i wszystko będzie dobrze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pobyt na moim blogu:)